חיפוש באתר

אירועים

27/02 | 18 קילו של אהבה ומפגש עם היוצר וגיבור הסרט

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

לכבוד חודש פברואר יוצא מן הכלל, הקרנת הסרט התיעודי '18 קילו של אהבה'

ומפגש עם היוצר וגיבור הסרט, אסף שאול. 

 

תקציר:

סיפורו הלא יאומן של עמי, האיש שהצחיק, ריגש והדהים את כל העולם.

עמי אנקילביץ' נולד עם מחלת ניוון שרירים נדירה, והרופא לא נתן לו סיכוי להגיע מעבר לגיל 6. היום עמי בן 34, משקלו 18 ק"ג, והחיים שלו הם בגדר נס. האהבה שלו לחיים היא הסיבה שהוא עדיין חי. עמי מוקף במשפחה אוהבת ובהמון חברים, עליהם הוא משרה מרוחו האופטימית, חוש ההומור והשנינות שלו. הוא עובד כאנימטור תלת-מימד. הוא לא יכול להזיז אף איבר בגופו, מלבד אצבע אחת בכף היד, באמצעותה הוא יוצר סרטי אנימציה קסומים.

קטעים מתוך סרט שעליו הוא עובד משולבים לאורך העלילה, ומספרים סיפור אהבה - האהבה לכריסטינה. כריסטינה היא המטפלת של עמי. היא עושה הכל למענו חוץ מלאהוב אותו כמו שהיה רוצה. הלב של עמי נשבר והוא מחליט לפטר אותה ולצאת למסע של חייו. כנגד כל הסיכויים, יחד עם אסף, חברו הטוב, וצוות הצילום, הוא טס לארה"ב, בחזרה למקום שבו נולד, לחפש את הרופא, שלא נתן לו סיכוי לחיות. במהלך המסע נפגש עמי עם אחיו איתו לא דיבר שנים, מחפש אחר ד"ר קורדובה הרופא שנעלמו עקבותיו, ובעיקר מוכיח לעצמו ולכולם שהשמים הם הגבול.

זהו סיפורו המרגש, יוצא הדופן ומעורר השראה על אדם שחי מכוחה של אהבה.

 

50% הנחה על כרטיס לאזרח ותיק של המשרד לשוויון חברתי. 

 

  • מתאים לגילאי תיכונים ומעלה, לחינוך הרגיל והמיוחד, צוותי חינוך והדרכה, משפחות ואנשים שמלווים אנשים עם מוגבלויות ולאירועים מקצועיים או פרטיים שמטרתם השראה והעצמה.
  • הסרט יוקרן בשפה העברית. אורך המפגש כולו כ-90 דקות

 

לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל:
הוסף ליומן
צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות